yeah, baby give me one more night

Sitter just nu och pratar i skype med Stefan, och så funderar jag på
om jag ska färga håret mörkt nästa vecka, eller om jag ska slita i sönder
på håret och göra det ljust. Så ni ska få hjälpa mig genom att säga vad
ni tycker i slutet av inlägget.
 
Men iallafall funderar även som en idiot på vart man ska sätta en tatuering,
en text alltså, något förslag?
Tralalalalalalala jag har fan inget åh skriva om, åh försöker hitta nya bloggar åh
följa, så ni som läser min blogg kan väll slänga in en kommentar här? så kan jag
få läsa i´din blogg, om du har någon såklart:))
 
Men nu har jag inget mer att skriva igen.. Så vi hörs väll?
Ciao:*
 


» emma

Jag tycker du ska ha mörkt, de passar dig mkt bättre ^^ Och sen angående tatuering, de e svårt för man vill ju ha de perfekt liksom:o

2012-07-13 // 16:54:34
» ida

sv; lugnt :)
Det funkar :)

Händer ikväll ? :)

2012-07-13 // 17:19:09
» ida

Sv; härligt :D

Blir att ta de lugnt, mysa ner mig i soffan med varm oboy och kolla på någon film :)

2012-07-13 // 17:25:09

Har precis fixat instagram (lilysrum) så har lagt upp lite bilder där. Nu ska jag fortsätta mysa med bästa killen och fira att han har semester i 5 hela veckor!

Vad tillbringar du kvällen med?
Kram

2012-07-13 // 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback