so lately, been wondering..who will be there to take my place..?

Sitter nyduschad i sängen, tänkte blogga lite snabbt & bjuda på massa bilder
på mig och min babe innan ja ska inta min dejt med sängen!
Ska även fixa något tidsintällt inlägg tills imorgon eftersom det taggas Grönan då!
 
Men iallafall drog ut med Elin, chillade galet. Satt vid vattnet och snackade om allt och
inget verkligen, tog massa cp bilder, videobloggade (som ni tyvärr inte får se) haha;)
Pappa hämtade mig vid lite efter halv 11, kom hem bestämde kläder för imorgon och sen
tog jag en dusch och nu sitter jag här.
 
Inget mer att skriva om, så hoppas ni haft en bra dag, och ni får en bra morgondag. Ska
verkligen försöka blogga innan jag åker imorgonbitti, men kan inte lova något;)
Ciao:*
vi är fannu med den snyggaste bästa vännerna som finns;))
åh visst är ja söt i sumobrottar toffs och inge smink:$?
så avslutar vi med två bilder på en nyduschad trött tjej som ska dejta sin nybäddade säng!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback