she's a mess of gorgeus chaos, and you can see it in her eyes..

Sitter i sängen, åh pratar med folk på fb. Kom hem från farmor & farfar för
en stund sedan, haft det super trevligt där.
Vi har käkat gått, fått träffat mina kusiner & min kusin som nu bor i Luleå som
jag inte träffat på år typ va där så de va super skoj.
Så bestämde vi även eller jag har lovat mina bröder att ta med dem intill Stockholm
på tisdag så ska vi kolla på bio (ice age 4, 3D). Men under kvällen bestämde vi även
att min kusin Sofia, hon som bor i Luleå, ska följa med oss och kolla på bio.
SÅ blir kul att få träffa henne mera.
 
Men somsagt ni kanske märkte också att jag inte orkade blogg igår. Men orkade
inte plocka fram datan då jag vakna, sen när ja hade fixat mig vare dags att åka in
till Gnesta för att sedan med pappa och min moster åka till s-tälje för en sådan
övningskörnings kurs. Kollade även min syn där, åh den var helt perfekt! :')
Men att suttit i 3tim & 45min var den slut och vi åkte hem. 
Så när jag kom hem la jag mig i sängen och somna direkt, men vaknade senare 
fixade mig och bäddade ner mig på riktigt. 
 
Har inte mycket mer att skriva nu, så ni får lite bilder från gårdagen &
dagen, så hörs vi imorgon efter middag, jobbar tills 4 imorgon så.
Ciao:*
i bilen hem igår
mitt syntest grejjs, perfa syn:')
mitt mys sällskap igår kväll innan ja somna.
DagensOutfit: skjorta-Cellbes // jeans- Gina Tricot // skärp-Gina Tricot
jaja helt okej söt såhär på kvällen.
 


» emma

ååh jag kan inte släppa att du e sååå söt:o:o (a)

2012-07-03 // 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback