one of the hardest things in life, is watching the person you love.. love someone else..

håller på att fixa mig, blir att dra till station snart och möta Gabbe, ska få mina
örhängen som jag glömde i hans väska, sen om en timma drar jag och min
babe Elin till Stockholm, Grönalund, Sommarkrysset! blir härligt de!
 
Jobbat idag somsagt, från 7-15.. Va galet trött eftersom jag inte kunde sova inatt,
men nu har de gått över åh är superpigg hihi.
Men dagen gick ändå väldigt fort, så de var ju skönt. Har inte så mycket att skriva om, 
på jobbet är det ju samma sak om & om igen typ. 
Jo juste idag vare en jätte läskig gubbe, som bah köpte as mycket så sa jag sen bah
"var det bra så?" åh han bara "nej, så vill jag ha dig också" DOOOOG:'c
 
Sen när han åh hans ?son? satt och fika, så skulle jag ut och torka bord och då
säger gubbjäveln "jasså är det prinsessan som är ute och fixar nu?"
man bah låt mig va för i helvete D:!!
 
Men nu måste jag fixa mig klart så jag inte kommer försent, då får nog gabbe
damp på mig hihihi(a)
men bloggar när jag kommer hem & lovar ni ska få bilder också;)
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback