one day, maybe we'll meet again..

Hej jag heter Rossana och suger på åh blogga hejdå!
Nejmen igår hade ja verkligen ingen ork att blogga, jobbade från halv10 till
halv4 blev det.
Drog hem packade mina saker, duschade gick upp till Marie, käka där sen körde
pappa mig till mamma.
Så väl här kollade vi på någon film sen efter det så gick jag och la mig. Juste igår
när jag vaknade hade jag som en mjuk "knöl" på handen o.O som gör bajs ont när man
trycker på den, eller då ja "sträcker" på handen..
 
Vaknade vid 10 idag, gick upp käkade frukost, satte mig på min träningscykel vilket
jag har för att få igång cirkulationen i kroppen ocg mina knän + höfter mår bra av de.
Men ett plus är ju att jag får ju träning också ehe, den är så bra så man liksom
tränar typ axlarna, och vid varje tramp rör du på kroppen så magen får träning också,
super smart verkligen;) Nu ska kroppen tajtas!
 
Men iallafall åkte in till Gnesta när jag fixat mig, så hämtade vi ut min nya medicin som
min doktor fixade idag efter att han ringt, ja vi hade en telefontid med honom idag & juste
han sa också att mina prover som jag tog visar på imflamationer i kroppen så nu står det
verkligen helt klart att det är reumatism.
 
Sen efter det har jag tagit de lugnt hemma, packat inför kryssningen imorgon så nu är
typ allt klart. Så de är ju toppen, men bloggar kanske senare ikväll, och kanske imorgon
innan jag åker! men kommer massa tidsinställda inlägg;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback