just let me run where i want to run, just let me love who I want.

ligger i soffan och kollar på teve, just nu "teen mom" men innan dess har jag
kollat på "degrassi", det programet jag väntar på nu med haha, börjar efter detta 
programet igen så(a)
 
Men bloggade inget igår kväll för först så käkade vi god mat, sen så bakade jag och
mamma efterrätt, blev aftereight kladdkaka, super god var den(y).
Men efter de så satte jag mig på träningscykeln, så cyklade jag 1mil på den, bra
bra träning, efetrsom den somsagt tränar massa kroppsdelar och inte bara typ ben;)
 
Efter det så startade jag och mina bröder film, dem valde "harry potter & halvblodsprinsen
del 1" kändes bra åh se näst sista filmen.. När jag bara sett 1&2:an innan haha.. men vad
gör de, den va tråk endå D:
Men nu har jag inget mera åh skriva, har ett tråk liv, för vädret suger osvosv..
Ska nog endå ta och träna om en stund, så duktig som jag är(y)
Men vi höörs.
Ciao:*
jag just nu med mitt fina krull till hår:')
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback