just because her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry..

Nu är jag här igen, eller ah här och här, jag är tillbaka och ska försöka hålla
mig kvar här på ett eller annat sätt..
Hänt massa sen sist, har jobbat, sett Ulrik Munther, shoppat, vart med kompisar,
solat men inte badat, ja ni ser.
Orkar inte gå in på massa små detaljer, så ger er massa bilder som tagits under tiden,
och skriver datumet då bilderna är tagna så ja ni har lite humm om vad jag gjort.
 
Men kan säga iallafall i helgen, eller i fredags drog jag till Malmamarken med Evve, åkte
karuseller köpte godis, tröja & väska. Kom hem till mammi, hade massa gäster för vi hade
grillfest.
I går så drog jag till Bella på eftermiddagen så åkte vi till Malmamarken, köpte då två mobilskal,
åkte karuseller åh lyckades få med henne i Batman (en karusell som snurra & åkte upp och ner)
åh hon hade verkligen sagt att hon inte skulle åka den, men envis som jag är fick jag med henne;)
Så drog vi hem till henne, snurrade på en snurra i sparre tills något skrämmde skiten ur oss, drog
hem till henne, kollade skräckfilm D: 
Åh sen imorse åkte vi från henne vid 8? för började jobba halv 10 så.
Nu sitter jag och väntar på att smöret ska bli rumsvarmt så ja kan baka kakor!
 
En tråk vecka framöver, jobb varenda dag förutom underbara lördag, som är underbar på alla sätt!
längtar som tusan tills lördag!
Men nu får ni bilder.
Ciao:*
 
lite outfits under tiden:
tröja-Gina tricot // jeans-BikBok
tröja- malma marken // jeans- Gina tricot
tröja-JC // jeans- Gina tricot
 
random bilder:
 
Nya inköpen
 
 
 
 
 


» Bella

haha, ja, du lyckades... (A) Från och med i Lördags kväll så är den lekparken läskig, i alla fall på kvällarna när det är mörkt haha xD Ingen mer skräckfilm....

2012-07-30 // 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback