I'm a big big girl, In a big big world..

Sitter just nu i sängen och pratar med min saknade Nathalie. Efter en
super bra dag i Stockholm, med shopping och bio.
 
Men om dagen då, vaknade vid 10 och fixade mig åt frukust och kollade teve
så med 1tåget åkte jag och mina bröder till Sthlm. Så har dem fått sprungit med
mig in och ut i affärer i timmar, men köpte bara en tröja och ett par nya hörlurar eftersom
kattfan bet sönder de förra..:c
 
Sen vid 5 kom vår kusin in till stan så skulle hon bara käka sen drog vi oss mot bion, och
ja den var bra haha:$ Så efter filmen fick vi stressa till tåget för att inte missa det, men vi vann
med minut.
 
Juste imorgon drar jag till sjukgymnasten så får vi se vad de säger & hur det går. Sen 
så på Fredag får jag träffa min saknade Evelina som äntligen kommer hem till Sverige igen!
Åh juste på tisdag åker jag på kryssning med familjen och mina bästavän Evelyn ska följa
med så kommer bli toppen!
Men nu orkar jag inte skriva mer så ni får lite bilder, men de ja köpt får ni se imorgon.
Ciao:*
DagensOutfit: shorts-egenfixade // tröja-Ed Hardy // keps-NY
man är bara för sexig i 3D brillzzz



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback