if "happily ever after" did exist, i would still be holding you like this. all those fairy tales are full of shit..

Har duscha för en stund sen och plåstrat mina tår.. Såren börjar äntligen
bli fina efter flera veckors kämpande.. Men min kropp är känslig mot saker, och
har svårare att bearbete infektioner, sjukdomar osv, pågrund av att jag har reumatism
så.. Det är något jag får lära mig leva med att mina sår tar år åh läka osvosv..>.<
 
Åh blev sjukt chokad när jag skulle göra rent dem, pappa köpte något nytt som man gjorde
rent såren med. Men jag trodde det va som vanlig alesolsprit, så när ja häller ut de kommer de
en typ brungul halvseg sörja ut  och inte något jäkla alesolsprit liknande haha:o
 
Men aja, har bara kollat teve och tatt det lugnt, sov i någon timma förut på dagen, mellan typ 
12 och 2 tror jag det blev ungefär haha..
Har inte mycket mer och skriva, sen ska jag kolla på filmer, tror de blir att kolla massa "beck"
filmer ikväll/natt.
Imorgon ska jag få träffa min saknade Bella som vart i Italien i 3 veckor och kom hem i lördags,
snacka om att den tjejen är saknad!:o
Men aja bloggar kanske senare;)
Ciao:*


» Bella

SV; jaa, inte okej alltså.. :( Åk åt mig med! Jag åker dit först i Augustiii :( HÖHÖ ^^

2012-07-17 // 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback