i won't let you go

Kom till pappa för en stund sen, smsar med Evelina och sitter och sjunger..
Känner att ja sjunger jäkligt mke nu, så fort de kommer musik, när jag är ensam
osvosv så sjunger jag haha:o
Men nu underhåller jag mig genom att sjunga på karaokeparty.com, trevlligt de.
Men ska bara säga ni är lyckligt lottade om ni hört mig sjunga för inte många som
gjort det hahaha;)
 
Men iallafall bara snackat i skype i flera timmar idag med Stefan, fram tills jag
skulle käka, så när jag ätit kollade jag på teve innan jag gick till bussen. Jo juste
när ja satt och väntade på bussen så kollar ja mot mitt ben så är det en SPINDEL
på mitt knä, och förstå paniken jag som är livrädd för spindlar.. seriöst skrek och typ
flöög upp från bänken ja satt på, ush:(
 
Men nu ska jag sjunga vidare en stund sen så ska jag ta och spela The sims, kanske
göra en ny familj? en random familj, men som ska utgöra min drömframtid kanske..?
äh vi får se, ha en bra fredag.
Ciao:*
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback