i wonder if i ever cross your mind..

Sitter nu i soffan, har nyss duschat och rakabenen osv. Inte bloggat innan, men
igår kom jag hem runt 12, så orkade inte blogga ordentligt då. Sen så idag väckte
pappa mig, så käka vi frukust och sen åkte vi till stranden.
 
Men gårdagen drog ju somsagt till "sommarkrysset" med Elin, men de jag inte visste
var att hon hade tydligen bestämt med sina vänner Sebbe & Rasmus att vi skulle ses
där. Så ja vi var där med dem, gick även in i spökhuset för första gången i mitt liv, och
aldrig vart så rädd, paniken va på högsta nivå!
 
Men iallafall vi drog hem med 22.12 tåget, som inte gick enda hem.. Så Sebbe hämtade
oss och körde hem oss, snällt av honom alltså!
Kvällen var helt okej, men humöret var inte på topp, hade mycket hellre bara vart med Elin
igår och inte annat folk, menmen vad ska man göra..
 
Sen så idag har vi vart på stranden, solat massa och fått färg, lyycklig tjej! Men iallafall badade
inte de var iskallt i vattnet, eller jo badade upp till låren ahah>.<
Men när jag kom hem så bakade jag muffins & hallon grottor, ska smaka snart hur dem blev^^
 
Men nu ska jag kolla vidare på teven, så bloggar senare.
Ciao:*
Dagens Outfit: jeansshorts-Gina Tricot // tröja-Gina Tricot
hihi kolla lite mera skillnad, äntligen kommer färgen!
 
litebilder från gårdagen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback