i wish love was like volleball, you call "mine" and everyone backs off..

Sitter nu i sängen i min suit of Sweden, med en ansiktsmask. Kom hem från
grönan nydligen!
Haft en toppen dag, och vädret har vart det bästa till råga på allt haha;)
De enda dåliga eller dåliga&dåliga.. Min kropp klarar av ALLA karuseller, både
högt, snabbt, upp och ner snurrar osvosv så de är bra. 
Men det dåliga är att den har lite ont, eller har ont i vänster knä och sen vid typ
ljumsken.. Eller ah haha.. Så får typ komma på något att göra så ja får bort de?
massage kanske, eller kan man ens massera där haha o.O
 
Men aja åktde flesta karusellerna kan ju även skryta om att jag åkte frittfall, 
bruden med värdlens höjdskräck! (så om du läser min blogg, du ser jag kan 
åka frittfall med dig när vi ska till grönan) ;).
Men bilden som togs va charmig, man ser paniken och verkligen hur rädd
jag är haha, så himla ful va den, dog av skratt när ja såg den men ah..
Åh efter skakade jag som ett löv och allt, helt kaos, men ja vågade!:')
Men nu taggas grönan nästa gång, som blir i augusti ehehe;))
 
Men inte så mycket mer åh skriva, blev typ inga bilder, hade massa annat
för mig än åh springa runt med en mobil i handen förtusan:o
Men nu ska jag ta och poppa popcorn, tror vi har de:o Sen ska jag bara ligga
i sängen chilla, musik, kanske prata i tele om någon vill prata med mig?
Men aja, vi höres imorgon.
Ciao:*
 


Kika gärna in på min blogg , vem vet kanske du gillar den ! ;)

2012-07-19 // 23:27:07

sV; hihi vad kul :D

2012-07-19 // 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback