i thought you told me, you'd never leave me..

Tja tjena hallå, jag suger på åh blogga.. Nejmen inte orkat idag.
Vart hos sjukgymnasten och efter det drog vi till stranden där jag tog årets
första dopp, åh de va verkligen bara en doppning åh sen upp till varma handuken.
 
Men iallafall gick ju till sjukgymnasten idag, åh hon kollade hur min smärta var,
sen ville hon se mig gå på plattmark och i trappa, och hon konstaterade att jag
hade en klen kropp (ovanligt att "läkare" påpekar de) >.< Men hon såg de genom
att mina knän vrider sig innåt på något sätt då jag går och ännu mer då jag går i
trappor tydligen o.o Fick även se de själv, och de såg förjävligt ut D:
 
Men efter det så åkte vi somsagt till stranden, åh den 4juli badade (doppade) jag mig
för första gången i år, stolt tjej!
Men de va för kallt i vattnet så när ja försökta ta ett simtag smärtade det i ben och arm
leder så in ihell pågrund av kylan, så ah.. Hur ska jag lära mig leva med denna sjukom..
Men ska försöka få tag i Evve nu om morgondagen.
Bloggar kanske senare.
Ciao:*
DagensOutfit: tröja-BikBok // shorts-H&M
gårdagens inköp!


Sv: Ja allt är bra :)

2012-07-04 // 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback