i miss you...

Att sakna dig, är något av det jobbigaste, smärtan av saknaden är enorm.
Jag vill helt ärligt bara ha dig här och kunna träffa dig när jag vill..
(Jag vet inte ens om du kollar min blogg? om du kommer se detta, men jag vill
bara skriva av mig lite..)
Men nu är det så att jag kan inte träffa dig när jag vill, utan får gå runt med denna 
jävla klumpen av saknad dag ut och dag in.
 
Jag hatar Sverige, jag verkligen hatar Sverige pågrund av storleken och formen, hade
Sverige vart ett litet skitland hade vi inte kunna vart långt ifrån varann..
Men nu ser det ut som det gör, och det plågar mig så oändligt mycke..
fuck the fucking distance, you should be here! så är det bara faaaan.
flera månader har gått och de blir inte lättare alls.. 
jag verkligen saknar dig...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback