i met you for a reason

Har nyss städat klart hela mitt rum, eller ah nästan lite saker kvar..
Men tar en paus för datan och teven nu ehhe.
Vaknade värsta sent idag;o Men det va för inatt låg jag och pratade i 
tele med Stefan om massa saker, sen så smsade vi en bra stund, så blev
att jag sov länge haha.
 
Men efter ja vaknat, låg ja i sängen ett bra tag innan jag gick upp och åt
frukust, så efter det började jag städa rummet, så de har tagit sin tid..:c
Men nu har min säng och mitt databord fotats också, så det ska säljas,
för har en ny säng som ska in i rummet när de är omgjort. Sen databordet
är bara i vägen för använder det inte haha.
 
Så nu väntar jag på att Elin ska komma som ska sova här inatt, saknat henne
massa verkligen, hon har ju vart i Spanien och allt så, men nu är hon hemma!
Så då ska hon komma hit med bussen om typ 1 timma.
 
Juste är sjukt lycklig, pratat med mamma och hon har lovat mig en sak hihi:D
vad tror ni det kan vara hon lovat att jag ska få göra;)?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback