du är det finaste jag vet..

Sitter och kollar på teve, på MTV till och med. Jobbat idag så sov ju hos pappa
inatt och började vid 9 idag, därför jag inte bloggat tidigare.
Men iaf pappa ringde mig vid 8 imorse för att väcka mig, så snäll han är som vaknar
tidigt för att väcka mig:')
 
Så jobbat från 9 till klockan 3, en soft dag har det vart. Sista arbetsdagen innan lönen
för denna månaden, men lite pengar kommer in på kontot iaf:')
Men efter jobbet så var det 1.5 tills bussen gick hem.. Så gick till solariumet, eftersom
det fan inte finns någon sol i detta land...
Men efter det började det regna mer än innan, så ringde pappa så han var påväg hem från
S-tälje med Marie, så hämtade dem upp mig och körde mig hem till mamma.
 
Så när jag kom hem cyklade jag och Andreas till affären och pantade massa flaskor, och nu
sitter jag bara här och chillar.
Har inget mera åh skriva nu, ni får lite "söta" bilder ist haha..
Ciao:*
jag är söt eller hur:')?


» Tess

Låter som att du har en jättefin dag, hoppas att kvällen blir detsamma! :) Vad ska du göra imorgon?

2012-07-14 // 19:21:51
» Bella

SV; Haha, ojråå ;o HAHA, ja, det är nog så (a) xD

2012-07-15 // 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback