damn, i really want you here...

Sitter i sängen med hårfärg i håret, nu ska de bli mörkt igen så
jag slipper redigera bilderna så håret ser svart ut eheheh(A). Ska alldelles strax
ta och skölja ur det, och sen ska jag och Mathias gå upp till Marie där vi ska käka.
Men är lite orolig, för irl ser mitt hår typ blått ut...D: tänk om det blir BLÅTT åh inte svart
<//////3
 
Men iallafall pappa hämtade oss vid 12 hos mamma idag, så åkte vi hem och
lämnade våra grejer och sedan direkt vidare till skärholmen där vi kollade
runt i affärer och åt glass ehehe:$
Fick med mig en super söt tröja med mig hem iallafall.
 
Men när vi vart där så åkte vi hemåt, och stannade till på hemköp så jag fick köpa
min kära hårfärg(y) 
och när vi kom hem tog jag bilder på nya tröjan, och satte i färgen och nu sitter jag
här haha. Juste fick hem ännu ett par nya skor idag också, super glad tjej:D
Inte mycket mer och skriva, men resultatet av håret får ni senare.
Ciao:*
Dagens Outfit: jeans-Ellos // linne-Gina Tricot // kofta-JC
söt tjej med färg i håret. (åh tro inte ni ska få se mig utan tröja) ;)
mina nya skor
åh min supersöta nya tröja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback