be what you want to be, not what others want to see..

Hemma och helt slut, utslagen i sängen och musik, så ser det ut just nu.
Nejmen vaknade vid 9 idag för Evelyns pappa skulle kommit vid 10, men sen
blev allt uppskjutet, åh han skulle hämta henne runt halv 12 istället, så vi däckade
i sängen igen då haha.
 
Så när hon åkte började jag fixa mig för att ta tåget vid 1 till tälje och träffa Evelina
som kom hem från Grekland igår, åh hon var inte alls brun nejnej.. Var en albino
jämfört med henne, skitväder i Sverige som gör att man inte kan sola D:
Gött avundsjuk iallafall..
Men iallafall så käkade vi pratade om allt och inget som hänt då hon vart borta
och så.. Sen så kollade vi i affärer fick med mig en tröja, solglasögon och en bh hem.
Plus ett superfint armband som jag fick av Evelina som hon köpt där hon va åt mig.
Tack så mycket bebis!♥

Jo juste inne på H&M kom vi vid +size avdelningen och såg ett par byxor.. Så sa 
Evelina " haha vi skulle ju fåplats i ett varsit byxben i dem där byxorna"
åh självklart måste vi ju testa om de funka, vilket det faktiskt gjorde hahaha...

Men sen vid 10 i 5 åkte jag hemåt igen, åh var hemma runt halv 6. Då jag kollade teve
och har gått med min bror till affären och nu sitter jag här och är helt slut:c
Så blir nog sängen tidigt idag..
Inget mera att skriva nu tyvärr, men vill även bara tillägga ett
Grattis till min vän Angelica som fyller 17 idag, grattis gumman:*
DagensOutfit: jeans-Gina // tröja-JC // keps-NY
hahaha vi fick plats(a) åh nej hon är inte alls brun jämfört med mig..
där har ni dagens inköp..
superfina armbandet ja fick!:*
 


naw tack vännen!!!<3

2012-07-06 // 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback