a true lovestory never ends..

Ehehe bloggade inget mera igår, men efter jobbet så hämtade pappa mig
så åkte vi upp till Marie, käkade middag där, min eftertracktade pasta carbonara
som ja tjatat om i typ 3veckor? haha(aa).
Sen efter middagen gick jag och lillebror för åh köpa slush men den affären hade
stängt halv ist för hel som vi trodde>.< Så blev att vi köpte en varsin glass ist.
 
Så kom vi hem och la mig i sängen åh däckade direkt, vaknade ett tag senare,
fixade mig då sen la jag mig och somnade och vaknade nu imorse runt 10.
Så sen dess har jag ätit frukust och kollat teve.
 
Ska snart ta och fixa mig så jag är klar och slipper stressa när klockan närmar sig
två. Sen funderar jag på att börja små städa rummet, ja det är typ stökigt igen D:
Men aja bloggar ikväll om jag inte somnar då igen haha(a)
Ha en bra dag, Ciao:*
otroligt söt nyvaken tjej alltså(y)


gott att äntligen få maten man längtat efter ;D

2012-07-31 // 13:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback