tillbaka och kör på en omstart.

Tjo, var ett tag sen jag satt inne på blogg.se och bloggade. Men somsagt gav
ju nattstad.se en chans, och jag tyckte om det galet mycket, men nu på slutet
har de börja fucka totalt..
När jag laddar upp bilder så blir dem alltid enorma, fast jag tar "liten" eller "mellan"
storlek, samt att den inte laddar upp alla bilder. Sen så har allt börjat bugga överhuvudtaget.
Vet inte om det gäller hela nattstad eller bara just min blogg & account liksom.
 
Sen utöver det så älskar jag att fixa med bloggdesigner, kunna göra den exakt som jag vill,
kunna lägga in allt vart jag vill, på dem platser jag vill ha dem. Åh på varken, nattstad, myshowroom
eller liknande har dem möjligheterna, och det har jag här. 
Så har suttit under veckan och pysslat ihop en ny bloggdesign, och är riktigt nöjd, bara att det
ska fixas en ny header när jag har tid.
 
Aja nu har jag iallafall klargjort varför jag går tillbaka till blogg.se, hade stannat på nattstad om inte
det fuckat upp sig som fan, för att göra bloggdesigner klarar jag mig ändå utan menmen nu
blev det som det blev, så nu är jag tillbaka här.
 
Men ska kolla "pll" nu så jag hör av mig här senare.
Ciao:*


» Hanna

fin header :)

2012-12-15 // 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback