svar på tal:

 

Svar: Hej, jag svarar dig i ett inlägg eftersom att du skrivit som anonym och
kan därför inte svara dig genom din blogg, mail eller något sådant.

Men över till din själva fråga, jag kan inte svara på frågan fullt ut, men iallafal, att
träffa någon för första gången är alltid nervöst, vet själv hur nojjig jag brukar vara över
sånt, nervös som aset osv. Men om ni nu kommit så långt att ni ska ses och
kolla bio finns det ju troligen något i dig som han är intresserad i över det han
lärt känna hittils, och har du varit dig själv från första början kommer det nog
inte vara någon fara, för då lär du vara iprincip likadan när ni är med varann.
Och kom ihåg var ALLTID dig själv, försök inte spela någon som du tror
han skulle tycka om mer eller så, för du är du, och du ska vara du.
 
Sen att du vill att han ska ta det där första steget med pussen, om han vill pussa
dig så kommer den pussen när tillfället är som gjort för det, och den första
pussen brukar vara "svårat" eller vad man ska säga, för efter det har man
ju gjort det och då vet man ju hur den andra tycker om det, men somsagt
pussen kommer vid rätt tillfälle om ni vill det självklart, då finns det inget
att tveka i.
Jag hoppas du fått ett skapligt bra svar nu iallafall. och lycka till imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback