run away.

Sitter nu hemma och ska ga er en ordentligt update om dagen. Blev försenad till
skolan imorse eftersom bussgubbe va helt jävla fuckad i huvet, körde fel väg, så han
åkte inte förbi där han ska och ja, så när ja börja var jag inte ens framme på bt-.-'.
 
Men nog om det, dagen har varit den segaste, typ inte gjort ett skit mellan klockan 9 och 3 eller
jo kollat en film på 1.5 och ätit lunch sen bara suttit och segat i skolan. Sen så mellan 3 & 5 va
vi i mässen och hade avslutning, med fika, musik, långdans runt granen haha, samt så fick vi
som små julkort där alla i klassen skrivit något om en, så sött.
 
Så slutade vi vid 4 då istället för 5, så hämtade & m upp mig, och vi handla på
citygross, en massa saker för julen samt så gick vi in på en djuraffär och jag har nu fått mina
guldfiskar hihi:$ Juste fick även en enorm resväska, eftersom jag bara har en liten egen, och måste
ha egen för sommaren, när jag inte kan låna någons.
 
Men nu sitter jag och chillar galet, ska snart ta bort sminket och så, är jätte trött och
imorgon kommer B hit och sover, så ska hon få bleka mitt hår också hehe, morots troll här kommer jag!
Ciao:*

åh hjärtat går i tusen bitar, gråter alltid lika mycket här i denna filmen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback