nobody sees, nobody knows, we're a secret can be expose. That's how it is, that's how it goes far from the others, close to eachother.

Sitter i sängen och lyssnar på musik och bara chillar. Är halv trött somnade runt halv 2
inatt, och vaknade först vid 5 och tog ett bra tag innan jag somna om, men tillslut så, så
vaknade jag sen vid 9. 
Om ca 1,5 timma måste jag ta bussen in till Gnesta för börjar jobba vid 2, så det är hur
jag ska fördriva hela min eftermiddag tills typ 7-8 ikväll.
 
Har faktiskt inget utöver detta att skriva så ja, detta får väll duga för stunden, kanske gör
ett videoinlägg ikväll när jag kommer hem? Eller ah vi får se.
Ciao:*



asso har en fråga, jag tkr om en kille, och vi ska ses för första gången imorn och se bio, men jag vet nt om ja kanske gör fel intryck på han, så att jag nt e hans typ, och jag vill att de ska va jag o han, och sen tkr jag att han ska ta steget som puss tex, kommer de automatiskt ifall han vill de ?:)

2012-12-27 // 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback