Mitt 2012

januari:

Vaknade upp den första Januari 2012 med min finaste vän vid min sida, som annars är 40mil
ifrån mig, och senare den dagen kom min dåvarande pojkvän över så fick en perfekt start på mitt 2012.
Spenderade runt 4dagar i sträck med dem båda, och hade det sjukt bra.
chillade galet igenom hela Januari, med ett enormt leende på mina läppar, så bra allt var.
 
Februari:

Mitt februari fortsatte lika bra det, dagarna ägnades åt skolan och kompisar medans mina helger innebar
lycka med pojken. Firade även min alla hjärtans dag med min fina vän Evelina, så vi fickade tillsammans
och var varanns dejter istället för att va med våra egna killar, haha.
(inte haft så mycket bilder för jan & feb, raderat de mesta av olika själ)

Mars:
Under denna månad gick mitt liv i spillror, jag förlorade det som hade en av dem största betydelserna
i mitt liv, men tack för att jag har världens finaste & underbaraste vänner som alltid ställer upp, och får
mig att kämpa vidare.
Umgicks även med min Fina Frida för första gången utanför skoltiden, samt att vi fick våra små kattbebisar
Texas & Alaska, som jag lyckades få ha kvar.
Samt att det tog hus i helvetet mellan mig och en vän, fyyfan så kaos det var, upp och ner och världens
jävla bråk, varför, tänker jag inte ta upp, utan ni som vet ni vet det. Men fyyfan så förbannad jag var och
hela jag smärtade och allt va kaos, mitt huvud gick inte ens att hålla i styr pga allt de där.
Samt att min sjukdom påbörjade, fick mer och mer smärtor i kroppen och läkaren som jag gick till
brydde sig knappt, utan bad mig äta ipren. 

April: 

Umgicks en massa med mina fina vänner, för det var dem som fick mig att tänka på annat, dem
som gav mig glädje. Samt att jag började umgås med min fina barndomsvän Evelyn igen, vår
kontakt går liksom upp & ner.
Åkte även ner till Götet till min älskade Nathalie, där vi skaffade en helg som var så sjuk på påskafton, den
spårade totalt och kunde ha slutat betydligt mycket värre än den gjorde. 
Sår på näsan blev det efter påskens kaos, och halsbandet som jag fick från Stefan, han glömde det
hos mig, och sa att jag fick det, för han tyckte jag skulle ha det, så bar det dagarna långa.
 
Maj: 

Älskade värmen kom så då var det dags att ta sig ut i värmen och börja
jobba på brännan, samt att jag och Evelina påbörjade våra frukost dejter
en gång i veckan ehehe.
Sen så krigade jag och Elin, krossades bland folk, blod, svett och tårar
typ för att gå "gröna kortet" för att ta oss in och få kolla på LMFAO, och
fyfan vad värt det va, så sjukt grymt! Sen så fortsatte vårat liv på grönan
med Maskinen konsär, och livet rullade på och allt gick uppåt, men de
små motgånarna och rasen fanns fortfarande kvar.
Fyllde 17år, och min fina vän Elin, bjöd mig på go middag, bio och en
underbar dag i Stockholm som present.
Fick även min remiss till "Barn och ungdoms kliniken" där det konstaterades
att jag hade reumatism.
 
Juni: 
Juni och sommarlovet började, starten var bäst, min fina Nathalie, kom upp
hit för Gnesta Marknaden, som sög för det var kallare än vad det var på
julafton 2011 och det öste ner regn, men vi trottsade regnet och kylan, drog
på oss en varsin dunjacka och gick ut och handlade langos, remmar, munkar osv.
 
Sommarlovet rullade vidare och det bjöds på en grym "Rix FM festival med Evelina, och
en massa skratt och shopping. Översvämmning runt hela området som jag bor i, så för att ta sig
någonstans var de att "bada" som gällde. Skrev fina anteckningar på min arm för att jag skulle
prata med pappa ifall Stefan fick komma ner till mig, och det hjälpte, jag kom ihåg det!
 
Sen så kom Midsommar som firades hos moster, med pappa och Marie, som var galet chill
och bara rullade på. Så Började jag även att umgås med Elin nu när lovet var igång och
vi inte hade två olika skolor att åka till.
Åh till sist blev jag och min fina vän Angelica sams efter ett sådant sjukt kaos, som jag
i dagsläget är galet glad för.
Juli: 
Gick på själva kursen för att få börja övningsköra och kollade även min syn
där, och perfa var den!
Drog även till Sthlm med mina bröder och där kollade vi på bio med vår
saknade kusin som bor uppe i norr. Träffade en galet brun Evelina som
var saknad som tusan och nyss hemkommen från Grekland. Fick även för
oss att testa byxor tillsammans. 
 
Juli bjöd även på Grönalund tillsammans med familjen, en galet härlig dag.
Kryssning med andra "delen" av familjen och bästevän. Dansa hela natten
lång och ha de så sjukt kul. Färgade mitt hår med svart färg för första gången,
alltid använt mörkbrunt tidigare.
Samt Malmamarken med Eve kom i slutet, och kollade Ulrik Munther och dog
lite i en karusell, träffade också min bästa Bella där för första gången.
 
Augusti: 
Saknade Nathalie kom och överraskade mig på jobbet, och vi hade
underbara dagar tillsammans. Stefan och hans vän Chrille kom ner och
hem till mig och sov över så vi fyra sen chillade galet kollade filmer och så.
Dagen efter spenderade jag och Nathalie dagen i Sthlm med dem två också,
åh vad livet lekte och var underbart då alltså, att ha folk vid sig som man annars
saknar så det smärtar i kroppen.
Jag och Nathalie gjorde även helt fel med våra kräftor när vi skulle tina dem, för
en kille drev med oss, men dem blev goda iallafall;) Chillade på stranden med
lillkusin och hennes familj.
 
Sommarkrysset med Bella och Frida, så himla roligt, och tror aldrig jag haft så
ont i röven som jag hade efter den dagen och suttit på marken och en bänk i
jadu för många timmar.
Fick nya WESC hörlurar för mina bröder hade sönder mina förra. Och vi renoverade
hela mitt rum, ny färg, nya möbler och så sjukt nöjd blev jag.
 
September:
Finns inte mycket att säga här, spenderade dagar med Elin för shopping,
och blev otroligt sårad.. Så dagarna var inte ens värda och det pågick väl
under 3 veckor, och sen spåra allt och då blev det ännu värre, så
denna månad var ingen positiv.
 
Oktober: 
Jag och Frida överraskade Bella som fyllt 18 år med världens
fetaste tårta och shit.
Påbörjade mitt beroende av serires (OC & Pretty little liars) och förlorade
min hockey oskuld, Evelina tog med mig på min första hocket match
nånsin, eftersom hon är lite av ett hockey freak så får ja kanske lära mig;)
 
Sen så på höstlovet så flög jag upp till min sjukt saknade vän Leila och
spenderade en massa dagar där. Samt att vi drog ner till Umeå för shopping
och träffade Freja, Sofi och Stefan där så kunde nog inte blivit mke bättre.
Sen så fick Leila mig att spela "bike race" under min tid där uppe, så var 
verkligen heelt fast i det ett bra tag.
 
November:
Jag och Leila skaffade ett kontrakt om hur vi ska leva fram tills
vår utlandsresa tillsammans, och inte långt efter det bar det hemmåt
eftersom skolan startade.
Sen så fyllde pappa år och fick då smörgås tårta, som jag nog tjatat
om i evigheter, men tillslut så.
 
1år hade gått sen jag träffade han som förändrade mitt liv totalt, och
allt blev lite jobbigare, men försökte lika snabbt tänka och titta framåt.
Fick sluta skolan tidigt och sen vara lediga en dag för att det var en stor
vattenläcka, satt inte alls fel.
Så tillsist kollade jag och Evelina på Twilight, den sista delen vilket
verkligen suger, liksom de får inte va slut.
 
December: 
Här kommer inte en massa bilder pga att vi fortfarande är i december
och inte länge sen jag skrev om sakerna och visa er bilderna så blir
verkigen bara repris då.
 
 


jag älskar dig så otroligt mycket älskade hjärtat!<3

2012-12-28 // 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback