Dec. 23, 2012

Sitter med hårinpacking i mitt förskräckliga hår, men om två dagar ska de blekas för tredje gången.
Har även insett att mitt hår är sjukt mycket starkare än ja trodde, de slets inget efter två blekningar på samma dag blev endast lite torrt. Så efter längre stunder med inpackning samt balsam/reperation spray morgon och kväll i två dagar är håret lent och inte torrt.
Men aja, varit uppe hos Marie en snabbis och lämna min julklapp samt fått julklapp av henne. 3 av 5 "julfiranden" är nu avklarade haha. Men visar bilder på allt efter imorgon när alla firanden är klara.

Fast nu ska jag ta och fixa en dricka sen skölja ur håret och efter de kolla film med mima bröder såhär kvällen innan julafton.
Ciao:*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback