yeah, i know he's cute

Sitter just nu och pratar med min fina Lina hihi:* de rimma(a) Nejmen
inte bloggat tidigare idag, för bara segat sönder fram tills halv 2 då jag
drog till sjukgymnasten...
Men var klar där fort, så kom jag hem la mig i soffan och halvsov typ.
 
Men iallafall nu ska jag göra lite nytta, ska faktiskt städa mitt rum och
bråka med dammsugaren...D:, tvätta mina kläder som ligger som
mounteverest på mitt golv, sen till banken och kolla min lön som kommit
idag, så ska jag även ut och röra på mig en stund. effektiv tjej(y)
 
Nejmen jadu vad ska jag skriva om? Inget alls hihi, för nu ska jag börja städa
för det brukar ta ett tag för det är så trååkigt. Så ni vet mina erbjudanden om att
va hemmafru, om man ska ha mig får man förbereda sig på att de tar tiiid...;)
men jag bloggar senare.
Ciao:*


Hinner du verkligen städa tills i morgon?!? :)

2012-08-20 // 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback