wouldn't it be the perfect crime, if i stole your heart, and you stole mine?

Vaknade för typ 45min sen, smsar lite med Elin och ska strax ta och
platta håret & sminka mig. Sen efter det ska jag äta frukust.
Sen så vid halv 10 tar vi tåget upp till Sthlm, blir väll shopping och sen
drar vi till kungsan där ung08 håller hus hela veckan!
 
Så vi drar dit idag sen på lördag när det är "the voice-DJ bash" där.
Så det blir härligthärligt. Men de lär ju inte bli någon bloggning under
dagen idag så, har gjort ett sånt dära "30dagar" som kommer upp, tänkte
starta upp det nu igen så.
 
Har inte mycket mera att skriva. Så ni får helt enkelt ha en grym tisdag.
Ciao:*
 


Hej, fin blogg!
Just nu har jag Frågestund på bloggen så släng gärna in en fråga på http://filippalovgren.devote.se/blogs/21400330/fraagestund.htm#WriteComment ;)
Ha det bra! <3

2012-08-14 // 09:00:34
» Elin

Sv: Härligt, jo det är bra :) Låter som ni kommer ha en rolig dag :) Kram!

2012-08-14 // 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback