without you it's hard to survive..

Har inte mycket att skriva, smsar med Evelina, massa att prata om..
Och vet inte riktigt vem jag ska prata med just nu annars, men min fina
syster ställer alltid upp så! du är verkligen guldvärd!
 
Men iallafall åkte till kalkbrottet idag, badade faktiskt, men lyckades
skrapa upp höger smalben och vänster knä, smart tjej eller vadå?
Efter det åkte vi till Hemköp, köpte nyhårfärg var extra pris så passade
på så har jag hemma när ja behöver färga de igen liksom.
 
Sen åkte vi hem, senare gick jag och Mathias till Marie där pappa & Andreas
redan va, så käkade vi middag.
Sen efter det drog vi hem, kollade vampire diaries en stund innan jag och min
kära lillebror satt oss i soffan & gottade ner oss med chips framför en film.
 
Åh nu sitter jag här, ska snart sova.. Min kropp alltså, hållt på att börja
gråta flera gånger för när jag böjt eller sträckt fingrarna då & då har det
smärtat från knogarna ner genom hela handen av smärta..
Sen har jag haft ont i nacke & höfter idag också, orkar verkligen inte..
Jag vill inte denna skiten mera.. dööööda mig någon, tack?
DagensOutfit: shorts- Gina Tricot // tröja- BikBok
söt tjej, åh mina älskade flingor åh yogurt:'')


HAHA, flingorna såg ut som makaroner... (a)

2012-08-17 // 21:38:28
» Bella

Jag skrev mitt namn, men det visar anonym.. ;o :(

2012-08-17 // 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback