we'll be forever young

Jag suger på att blogga så är det bara.. Men är verkligen helt slut då jag kommer
hem från jobbet, käkar typ middag och sen lägger jag mig i sängen och somnar:o
Men inte bloggat ordentligt sen i tisdags så ska berätta lite;)
 
På tisdagen står jag på jobbet runt 5 tiden kanske? Står och fixar med disken, så ringer
det på klocksaken så kollar jag ut men ser ingen i affären, så går ditåt och då ser jag min
älskade Nathalie stå där och vinka som en idiot.
Åh ni förstår inte lyckan, kramade henne i 1000år verkligen, hade inte en aning om att hon 
skulle komma, och saknat henne så in i hell liksom! Vart så sjukt överraskad och lycklig när
jag såg henne, denna veckan kan fan inte bli bättre, när jag nu på lördag får träffa en till 
saknad underbar person!
 
Men iallafall och sen Nathalie kom har jag umgåts med henne, fast hon åkte på kryssning igår,
men kommer hem idag igen, så då ska vi träffas och umgås massa igen hihi(a). 
Men idag är jag halv ledig haha, börjar jobba halv 6, för tar en annans tjejs stängning för hon inte
kan stänga sina tors & fre haha.
 
Men nu orkar jag inte skriva mera, ska ta något och äta osv ehehe(a) Ni får massa bilder i slutet
av veckan, orkar inte lägga in massa då & då hela tiden:o
sötare tjejer går tusan inte och hitta;))
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback