the feeling you get when HE hugs you.

Nu ska jag blogga, för Frida bad om det.. Men muppen gick ju och la sig:o
Åh lämnade mig och Bella här på fb helt själva:c
Men iallafall jag har då två helt sjuka vänner! Seriöst skrattat gaalet mycket, åh
ja på lördag lär det ju inte bli mindre.
 
Men iallafall är sjukt trött nu, så ska ta och gå ner, fixa mig för sängen och sen
bädda ner mig, och hoppas att mina katter inte är idioter inatt..
Har inget och skriva om, fööörlåt så mycket för de, men du sover ju endå nu så:o
 
Men nu ska jag sova ehehe, sova är för vecklingar, och jag är en veckling ehehe(a).
Ciao:*
 
 
ja lite av vår kväll & konversation... normala flikkor? ååh nej!
 
 


» Frida

HAHAHAHAH xD

2012-08-09 // 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback