Sometimes when you give up on someone, it's not because you don't care anymore, but because you realize they don't

Är rätt irriterad ja.. Hela min design har ju förfan fuckat upp sig.
Vad är problemet liksom? faaan så arg jag är. Allt var ju perfekt
igår med den!!
 
Men iaf har målat hela rummet idag, så nu är det klart. Men det tog sin
tid alltså, vi började runt strax efter 11, och var klara runt 5 tiden typ så.
Så imorgon ska vi ju handla de nya sakerna till mitt rum, sen möblera allt
sen så är det klart. Åh då får ni se en före och efter bild på mitt rum;)
 
Har inte mycket att skriva om alls eftersom jag har ägnat hela dagen åt en
och samma sak.
Men sitter nu nyduschad i mina rosa mjukisbyxor åh en munkjacka i soffan
och kollar teve.
Men ni får lite bilder så hörs vi imorgon.
Ciao:*
mitt sovsällskap i natt, sover som ett himla mongo...
täckt i färg, var mke mera irl...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback