det snurrar runt runt runt av allt i min skalle.

Har tagit en liten paus i mitt kollande på vampire diaries, men ska
snart återgå till att bädda ner mig i sängen och kolla när jag bloggat
klart.
haft en toppen dag i Sthlm med Elin, köpte en tröja och ett par örhängen
men ni får se det imorgon, orkade/glömde ta bild och ja haha>.<
 
Har inte så mycket att skriva om, tänkte videoblogga men inget batteri
i mobilen så gör det imorgon istället. super bra va;)?
Ska nog försöka sova skapligt idag också, inte på bästa humör, mycket
som skiter sig runt om, får höra massa, förlorar folk, eller kanske inte förlorar
utan blir av med falska såkallade vänner.
Skolan börjar snart också vilket jag inte alls vill, vill helt enkelt ha höstlov
nu så jag får ledig åh kan träffa personen som alltid gör mig glad!
Menmen typ 2månader dit så får klara av detta helvete tills dess..
 
Aja nu ska jag kolla några bloggar innan jag ska kolla min älskade serie
igen. Hoppas ni haft en bra dag åh här kommer lite bilder.
Ciao:*
ja tur någon tror mig på iaf.... eller så inte men ah..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback