i'm still wating for my sun to shine.

Första skoldagen avklarad, och sitter just nu och äter åh hoppas
på att huvudvärken var pågrund av hungern. Annars då?
Jo ska snart ta och sätta fart med att städa hela rummet, bädda rent
i sängen osv. Sen färga mitt hår (tror de blir idag iaf)
 
Kan iallafall säga att jag är inte alls taggad på skolan, att börja tvåan..
Ännu ett helvetes år, vill bara få ta studenten nununu!
Menmen får bara ta och pallra igenom detta & de sista året, sen är de friheet!
 
Har inte mycket mera och skriva, ska jobba senare. Hoppa in extra, så jobbar
från halv 4 till stängning, så ska alltså städa på jobbet med, åhå jag som hatar
åh städa, menmen man får pengar där iaf tillskillnad från hemma..
 
Aja slänger upp en dagensoutfit senare, och så bloggar jag när jag har tid,
har mycket som står på schemat nu:o
Ciao:*
så får ni en söt suddig bild på mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback