i wish you were right here beside me.

Ja blir ett sent blogginlägg, men vid halv 3 hämtade pappa & Marie upp
mig och min bror så åkte vi till farmor & farfar för farfar fyllde somsagt år
igår. Grattis!♥
Så åt vi middag där, fikade, fick träffa mina kusiner och ja hade det allmänt
trevligt där. Så var vi hemma mellan 8 & halv 9 kanske?
Åh sen dess har jag bara legat i soffan och kollat på vampire diaries, och
pratat i tele med min saknade Elin! har även kramp i magen typ så det är sjukt,
inte alls skönt iaf. Så ska bara skriva klart detta, sen ska jag lägga mig och sova så.
 
Hoppas iallafall ni haft en bra dag, sista dagen för denna veckan imorgon, ush
hatar söndagar.. Menmen får se vad som händer & sker imorgon.
Bloggar imorgon när jag orkar.
Ciao:*
DagensOutfit: jeans-Diesel // tröja-Bikbok // smycken-glitter & JC
mega nyttig frukust alltså(y) frukt & grönsaker eheheh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback