i really miss the time when it was you and i..

Hemma från jobbet nu och väntar på Nathalie, vi ska gå på dejt hihi.
Nejmen eller jo, men vi ska dra ut och käka på grek restaurang, sen efter
det drar vi till affären och köper massa goheter för kvällen, då vi ska ha filmkväll.
 
Dagen på jobbet gick bra, var sjukt segt för typ inget folk, och mådde inte särskillt
bra, gör inte det nu heller men hoppas det går över.
Men iallafall tänkte berätta om gårdagen nu också, men ni får inte mycket bilder
för Nathalie har dem flesta i sin mobil, så ni får flera då hon skickat över dem.
 
Men iallafall grabbsen drog ju redan kvart i 11, efter att spenderat natten här.
Så kom Nathalie hit, så fixade vi oss och drog med tåget kvart i 1.
Väl i stockholm kollade vi affärer, gick till gamlastan, såg en gubbe utan huvud osv.
Samt så kollade vi lite på pride paraden.
Sen runt 5 kanske? Mötte vi pojkarna igen så var deras vän Ida med dem, så drog
vi alla till en Italiensk pizza/restaurang för att käka middag.
Väl där så beställde vi en pizza som inte alls var god, konstig ost på:( Men efter en trevlig
middag som jag och Nathalie blev bjuden på, för Stefan & Chrille va så söta och betalade
för oss:') 
Så drog jag och min flikka till Grönalund för att åka Insane och kolla på Norlie & KKV, åh efter
det åkte vi till Norrmalm? där vi träffade Stefan och Chrille igen, samt såg lite på bilarna som va
där för crusingen, sen så satt vi där och chillade tills kvart i 11, då vi va tvugna och dra för att inte
missa tåget hem. 
Så va tvungen åh säga hejdå till en underbar pojke:/ Åh nu kommer ja få börja sakna han igen...:c
 
Sen så på tåget hem var vi båda så trötta de va helt sjukt, hon typ viskade när hon prata, jag hörde
inget och massa..
Sen mitt i allt säger nathalie högt:
"ska vi av här?!?!"
*så börjar hon kasta ihop sina grejer som att hon hade as mke, fast hon bara hade en väska*
så Skriker hon: " SKOJARU MED MIG ELLER?!?!?!"
*i 1.5minut sitter jag & ser helt borta ut*
sen bah "nejdå, vi är bara i rönninge.."
HAHA alltså så jääävla lost vi är, helt sjukt. Ni förstår inte de roliga, men om ni vart där hade
ni fattat för så jävla fult var det..
 
Nu har jag verkligen skrivit mycket, hoppas ni orka läsa, men det var värt de ja lovar;))
Men nu ska ja fixa mig, ha en bra kväll.
Ciao:*
nytt i garderoooben!


» Elin

Hej! Ställ gärna lite frågor i min frågestund :) http://eliinswn.blogg.se/2012/august/5e-augusti-2012.html Kram!

2012-08-05 // 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback