i need to have you so much closer all the time.

Blev bloggrapead igår av min fina Nathalie då jag duscha, sött av henne ahha;)
Men iallafall efter duschen fixade vi oss sen vid kvart över 9 var vi på stationen och
mötte Stefan och Chrille, så började vi med att gå till Statoil för dem skulle handla. 
Sen så på vägen hem går puckorna ner i en buske för dem ska igenom den för att komma
till vattnet, så är de värsta taggbusken så fastnar dem, ramlar i den osvosv, så himla klantiga:o
Men sen kom vi hem, så kollade vi på film och chillade och efter den drog bebis hem.:(
 
Så vi andra chillade bara, så försvann chrille sen och då låg han i soffan och sov haha>.<
Men efter ett tag så la han sig i en säng och sov iaf(y). Juste grattis på din 18årsdag!
Men Stefan och jag somnade lagom sent efter att ha pratat om allt verkligen.. Så är sjukt trött,
men ja klarar av det, vilket inte han gör, eller knappt iaf ahha(a)
Men nu är dem påväg till tåget för att åka och fixa något, så kommer Nathalie ner snart, så ska
vi fixa oss innan vi drar med tåget kvart i 1.
Så väl i Stockholm ska vi träffa Stefan och Chrille igen, så får vi se vad dagen har att bjuda på.
Men bloggar kanske inatt om jag orkar;)
Ciao:*
gammal söööt bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback