i miss your voice, smile, hug, i miss everything with you..

Nyss gått upp ur sängen, legat och tänkt en stund. Sen så har
jag ju vaknat massa gånger nu igen, så vill sova mera menmen..
 
Ska snart ta och fixa frukust, är döö hungrig, så ska jag kolla på
min kära serie också.
Men gårdagen då, bloggade inget mera, men när jag skulle lägga mig
och lyssna musik fick jag ett utbrott, för mina bröder har haft sönder
mina WESC-hörlurar... Så dampade sönder osv.
Så gick in på internet kollade efter nya, och hittade ett par. Så beställde
hem dem & pappa betalar dem åt mig, eftersom mina bröder hade sönder
mina, tack så mycket pappa!♥
Så då blev jag glad igen ehehe. Så la ja mig och tog det lugnt innan jag somna.
 
Idag skulle jag nog åkt på DJ-Bash, men Elin är sjuk så vet inte hur det blir med
det längre D: Men aja om inte de blir av åker jag med till farfar som fyllde år igår!
Bloggar senare under dagen.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback