i know what i want.. but the choice is yours..

Sitter just nu och kollar teve, somnade endå inte så tidigt inatt..
Sa godnatt till Stefan & Bella runt halv 1 kanske klockan va:o?
Men sov enda tills typ 10 idag, så är härligt utvilad. Men förutom det så
idag har jag hjälpt mathias att rensa undan allt ur Iowas bur, vila i frid plutten:( 
Så har jag cyklat 2mil, känner mig lite duktig, och brännt massa kalorier(y) haha.
 
Men iallafall ska jobba idag, inte alls taggad på det, så ska ta bussen till Gnesta
om någon timma, så kommer jag hem ikväll. Får se om jag ska till stallet då igen,
de får vi se.
Men iallfall ska ta och fixa mig lite nu, så slipper jag stressa senare.
Ha en bra dag, Ciao:*
chaarmig bild på mig och mitt sovsällskap imorse!
just nu, kollar teeeve, ja man ser min tjockis mage, men det är vaarmt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback