i hope that i will have you by my side soon, really soon.

Förlåt att min bloggning varit dålig, men åkte ju och handlade färg osv
till mitt rum. Kom hem, började packa ner allt från min hylla som ska ut ur 
mitt rum.
Har även kämpat med att bära ner en matta till garaget, det jobbigaste jag 
någonsin gjort, mattan var så jävla tung, helt sjukt:(
 
Så har jag även flyttat runt lite saker, bärt ut mitt skrivbord till stora garaget och
innan jag kunde ta ut de fick jag montera isär de helt typ. 
Så har väggen spacklats, så har ingen spegel i mitt rum längre, fml!
 
Men imorgonbitti ska jag och mamma börja måla mitt rum, så de lär bli klart till
lördag ungefär? Så då kan jag möblera, ska även köpa lite nya möbler på fredag
så det blir super bra de.
Åh hoppas på en annan sak på fredag också, men får bara hålla mina tummar nu
på att de där KANSKE blir till ett ja! Vill inte skriva ut mer om de på bloggen så ah.
 
Men nu ska jag sociala mig med Evelina på sms, och bara chilla och snart lägga
mig, så jag är pigg imorgon.
Ciao:*
mitt rum är kaosigt, åh as tomt.. typ ekar där inne när massa är borta..
mitt nya busskort, så nu kan jag åka buss i massor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback