i can't wait to kiss you

Klicka F5 1000gånger  om ni inte ser det redan;)
En ny design, surprise. Det har jag suttit och pysslat med i
någon timma nu. Väldigt nöjd faktiskt, hiss/diss?
 
Men iallafall har bestämt mig för att istället för att bara pladdra
på om mitt ointressanta deprimerande liv dag ut & dag in så
ska jag börja skriva mer om mode, tipsa er om musik samt skriva
mera om min sjukdom.
Jag ska helt enkelt ta tag i bloggen, ge er dagens outfit varjedag med
få undantag, massa bilder och en grym uppdatering!
 
Men aja, det börjar jag med imorgon;) Så iallafall kollade posten förut
innan jag skulle käka middag, och blev ett litet glädjeskutt vid brevlådan
då jag såg ett paket ligga där i, så mina hörlurar har nu anlänt, love it!
 
Fast nu ska lilla jag sova, är sjukt trött alltså:c
Men önska mig lycka till med min "nystart" av bloggen hihi.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback