haters gonna hate

Har nyss duschat, rakat benen och färgat håret. Ska även ta och måla mina
naglar snart hihi. Orkade inte blogga direkt efter jobbet, men inte alls min dag.
har vart helt lost alltså, åh ja.. Lyckades även spruta kockvarmt vatten på mig osv..
 
Men aja jag klarade det, åh just nu pratar jag även med Evelina & Stefan, åh ja.
Skola imorgon, dag två.. inte i närheten av taggad, ush alltså.
Men men har inte mycket att skriva om, typ inga bilder eller något.
Åh måste förvarna er inte en aning om hur bloggningen blir denna veckan..
Men ska försöka skriva så mycket jag har tid med, ni får leva med de helt enkelt.
 
Men nu ska jag fortsätta sociala mig, och måla mina naglar sen väntar sängen.
Ciao:*
kolla så fint när ja spruta varmt vatten på mig, brändes gött på magen:')
smiiiiile



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback