grab my waist, pull me closer, kiss me.

Helt nyvaken tjej, bara hunnit ta på mig kläder & äta min medicin.
Galet trött men endå sovit väldigt länge, så fattar inte..
Men men igår när jag lagt mig låg jag och lyssnade på musik och smsade
med Stefan, fyfan vad jag saknar honom..:( Vill träffa honom snart verkligen..
 
Men finns tyvärr inte mycket att göra.. Får bara låta dagarna ha sin gång så
ser vi vad som händer och sker..
Har egentligen inte mycket att skriva om såhär på morgonen, ska snartta och
äta frukust sen fixa iordning mig.
Ska gå tills pappas jobb tills han slutar så ska vi hämta ut mitt busskort &
sen åka och köpa målarfärg, spackel, målartejp och skyddspapper för golvet
sen efter det så åker jag hem till mamma, så ska vi nog påbörja expedition göra
om mitt rum, lääängtar tills det är klart!
 
Nu har jag inget mer att skriva, så bloggar innan jag drar sen.
Ciao:*
ni får en liten arkivbild nu, eheh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback