find the one who makes your heart smile

Vaknade första gången vid halv 7 imorse typ? och fick nog världens leende,
när jag hade ett sms på telefonen ehehe:$
Men iallafall sen somna jag om, vaknade runt halv 11 typ? Sen dess har jag bara kollat
teve(os), ätit frukust och bestämt med Elin att jag ska träffa henne ett tag innan
jag börjar jobba, för efter jobbet ska jag va med Nathalie och hon ska hjälpa mig åh bestämma
kläder för imorgon, så ska jag hjälpa henne med de med:D
 
Börjar vid halv 6 idag, slutar runt halv 8 eftersom det är fredag. Är inte alls taggad på att jobba, 
men får väll tänka pengar, pengar, pengar!
Längtar iallafall gaaalet till morgondagen! blir säkert lite shopping och sen får jag träffa
bästa Stefan, som jag saknar så det gör ont alltså!
Haha vill bara att de ska va kväll så jag får sova, så att de blir lördag fortfortfort(a)
 
Men nu ska jag inte skriva massa mera, ska bara få tiden att gå massa.
Så bloggar senare, så ha en bra fredag!
Ciao:*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback