even heaven would be hell without you.

Nu sitter jag här igen, eller igen och igen, inte gjort det tidigare idag.
Men åkte till nyköping vid halv 8 kanske? För pappa skulle till sjukhuset..
Och jag tänkte passa på att handla lite, lönen hade kommit ju åh låg nästan
på 4000:- Så då får man spendera lite pengar.
 
Men iallafall kom te nyköping tidigt så gick runt överallt tills affärerna öppnade
sen med mig hem fick jag ett per jeans, två tröjor, halsband och underkläder.
Så när jag var klar åkte vi till CityGross och handlade massa grejjor, åh jag
höll på att svälta ihjäl, var sjuuukt hungrig>.<
Men när vi handlat klart stannade vi till och käkade innan vi åkte hem.
 
Så sen jag kom hem har jag tagit bild på alla nya saker, kollat på vampire
diaries, och pratat med mamma. Samt bestämt med pappa att jag sover här
en natt till och imorgon åker vi och köper färg till mitt rum hos mamma.
Så imorgon påbörjas det också, så snart är det klart och jag kan få in min nya säng
och alla mina andra nya saker till rummet och ut med det jag inte vill ha hihi.
 
Inte mycket mera att skriva förstunden, så skriver mera senare. Så ni får ha
en fortsatt bra dag.
Ciao:*
DagensOutfit: jeans-?? // tröja-Gina Tricot // kofta-JC
där har ni bilder på dagens inköp hihi.
 


» Bella

Sv; haha (a) i mina ögon är det fortfarande makaroner :* Hihi, jaa, tack! Är asnöjd! :D

2012-08-21 // 16:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback