do you wanna be my forever. so, do you wanna be my forever?

Nyss kommit hem från jobbet typ, lyckades med allt idag.. Nejmen skärde
mig i fingret på en förbannad kniv, missade bussen med typ 2min, så fick vänta
i Gnesta i typ 30-40min eller något sånt.
 
Ska snart ta och hoppa in i duschen, sen bara chilla galet. Blir att jobba imorgon
med, men även att åka med pappa och Mathias och köpa en ny pluttiiis.
Jag har döpt han till Colorado redan, fast Mathias tycker inte om namnet tyvärr:c
 
Har inte så mycket mera att skriva om nu, så bloggar senare om jag kommer
på något att skriva om, Ciao:*
haaaata de svenska skit vädret:c

ja råka skära mitt fuck u finger:c
helt okej charmig eller hur:')?

lille plutten som kommer hem imorgon♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback