be classy

Ja somsagt min bloggning har sugit idag. Men åkte och handlade
några saker till mitt rum, sen stannade vi till på maxi åh handlade mat.
 
Så kom jag hem åh satt och försökte bygga ihop min "byrå" men det gick
inte.. Så kom Mathias hem så hjälpte han mig åh efter typ 45min hade
vi lyckats bygga ihop den, fast de skulle ta 10min....
 
Så har jag städat hela rummet, byggt isär min gamla säng, bärt ut den,
så har jag bara tagit in mattan, nya sängen, byrå saken, och så.
Så nu är nästan allt klart, imorgon ska sängen "stylas" haha, och så ska
bara nya hyllan upp sen är de klart:')
 
Skulle även ha jobbat idag, men blev inte så.. så ja har bara vart hemma och
kunna fixat massa i rummet ist..
 
Orkar inte skriva massa mera, så bloggar mera imorgon. Hoppas ni haft en
bra fredag.
Ciao:*
just nu.


» Frida

Visa bilder på ditt rum sen när det är klart :D

2012-08-25 // 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback