bakircioglu våldbloggar :S

hallåhallå, sitter nu och väntar på att äckel Rossana ska duscha klart :):):):) 
och nej, hon vet inte att jag "gästbloggar" åt henne, så det blir mer "våldbloggar" men skit samma.
Ikväll ska vi inte göra något speciellt, ska träffa stefan och hans kompis crille, sen vet jag inte vad vi kommer hitta på men något blir det i alla fall :) Och i morgon ska vi till huvudstadeeeeeeeeen, där ska vi också träffa stefan och crille, på någon jävla cruising, sen ska vi på norlie och kkv!!! AS GRYMT
Men jajaaaa, nu vet jag inte något mer att skriva. Ska gå och störa Mathias/Mattias (vet aldrig vad folk heter) när han spelar, ciaaaao
/Nathalie Bakirciogluuuuuuuuuu



 
 
Lägger upp en bild på mig tagen i Gotland, den grymma fotografen är cornet falck. För er som vill veta
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback