you're the reason why i still can smile sometimes..

Sitter just nu i sängen och tänkte blogga lite snabbt, åker snart till mamma
dags att packa ner datan om några minuter.
Men iallafall har vart och är underbart väder ute! Men har jobbat från halv 10 till
halv 4 så inte haft chansen att va  ute i solen och värmen:c
Så hoppas på att det är fint väder imorgon så jag kan börja jobba på brännan nu:')
¨
Men iallafall började jobba halv 10 idag, därför jag inte bloggat tidigare. Sjukt rolig
arbets dag iaf, de va världens rusch men de var de som gjorde de kul;) Åh så stolt
är jag, att jag känar egna pengar nu för första gången i mitt liv!:')
¨
När jag kommer till mamma ska jag fortsätta rensa och städa i rummet, även ta några
bilder så ni får se före och efter bilder när hela mitt rum är klar så jag inte glömer de;$
Men nu kommer Mats så jag bloggar senare.
Ciao:*
Dagens outfit: jeans- Gina Tricot // linne- H&M // tröja-H&M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback