you're perfect in your own way

Har nyss städat klart rummen dårå, vaknade vid halv 7 imorse tror jag det var.
Så hade Stefan smsat mig och frågade om jag kunde komma till hnm, men allt
blev ändrat så nu sitter den saknade pojken på tåget till mig, så han är väll här
om kanske en timma?
¨
Men nu ska jag ta och lägga in massa kläder i tvätten och fixa mig så jag inte
ser ut som ett troll iallafall:') Men vet inte vad dagen kommer bjuda mera på,
men lär bli sämst uppdatering så det får ni leva med;)
Men nu ska jag skynda mig så jag är klar tills han kommer^^ 
Ha en bra söndag, Ciao:*


http://mmoajohanna.blogg.se

bloglovin byte?

btw; fina kvällsfoto ute!

2012-04-01 // 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback