you can't judge my choices, whitout knowing my reasons

Ligger i sängen med humöret på botten.. Vaknat 20tusen ggr inatt pga
de inkompetenta katterna som bor i mitt rum, eller mest morsan som
sitter vid dörren åh kraffsar och skriker..
Så släpper jag ut henne så tare väll 2min innan hon ska in igen, reser mig
öppnar dörren åh då går hon därifrån..
Så humöret har rasat osv..
¨
Men iallafall håller på åh bli förkyld, började lite i början av veckan men
de blir mera nu, orkar inte haha D: men får skylla mig själv så..;)
Åh idag ska jag bara chilla galet, ska få äta min cheesecake och så ska
jag försöka få sova lite iallfall..
¨
Sen ska jag väll ut i garaget och leta upp ett videoband på mig när jag
var liten som jag ska kolla på för mamma berättade lite ur de och
måste ju få se de själv.. hahah.
Men nu ska jag kolla BB hörs sen.
Ciao:*
we<3it


» Moa<3

hej har veckans blogg tävling om du vill vara med :) imorrn är sista chansen att anmäla sig :) snabb länk-----------> http://meisy.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment



ps: jag gör gärna bloglovin byte :) kram!

2012-04-21 // 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback